بذرپاش: آزادراه شیراز- اصفهان مهر ماه به بهره برداری می‌رسد

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:08
وزیر راه و شهرسازی از بهره برداری آزادراه ۲۳۰ کیلومتری شیراز - اصفهان در مهر امسال با حضور رئیس جمهور خبر داد.

بذرپاش: آزادراه شیراز- اصفهان مهر ماه به بهره برداری می‌رسدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مهرداد بذرپاش گفت: تردد آزمایشی از این آزادراه آغاز شده، اما این طرح در مهرماه بطور رسمی افتتاح می‌شود.
بذرپاش گفت: در حوزه ریلی هم راه‌آهن همدان - سنندج در مهر ماه افتتاح خواهد شد که اتفاق بزرگی برای کردستان است.
وی افزود: این طرح فقط یک ایستگاه ناقص دارد که به سرعت در حال ساخت است.
وی خاطر نشان کرد: تا پایان سال هر ماه یک طرح بزرگ ملی در حوزه زیرساخت‌های حمل و نقلی تقدیم مردم می‌شود. 
وزیر راه و شهرسازی در ادامه از افتتاح طرح ریلی رشت به بندر کاسپین در آبان ماه خبر داد و گفت: با افتتاح این خط آهن، اتصال ریلی بندرعباس به بندر کاسپین رقم می‌خورد که در امتداد کریدور شمال جنوب است.
بذرپاش همچنین از تکمیل طرح چابهار- زاهدان -یونسی که در نهایت به مشهد و سرخس می‌رسد خبر داد و گفت: دو هفته قبل ساخت طرح بیرجند- یونسی با حضور رئیس جمهور آغاز شد، طرح زاهدان- خاش از قطعه زاهدان - چابهار نیز افتتاح شده و کل این مسیر تا پایان این دولت تکمیل می‌شود.
وی در ادامه به طرح‌های در دست اقدام در حوزه بنادر و دریانوردی اشاره کرد و گفت: در آستانه عقد قرارداد نهایی بهره‌برداری بلندمدت شرکت هندی از بندر چابهار هستیم.
بذرپاش تاکید کرد: ارزش بهره برداری از بندر چابهار زمانی دوچندان خواهد شد که راه‌آهن چابهار- زاهدان تکمیل و بار وارد این منطقه شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.