عرضه‌های بورس انرژی ایران، شنبه اول مهر

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:12
بیش از ۱۰ هزار تن انواع فرآورده هیدروکربوری شنبه اول مهر در بورس انرژی ایران بر روی تابلوی عرضه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، رینگ بین الملل بورس انرژی میزبان عرضه ۱۰ هزار تن «گاز مایع» است. پالایش نفت آبادان ۵ هزار تن و پالایش نفت بندر عباس هم ۵ هزار  تن از این فراورده را عرضه می‌کنند.عرضه‌های بورس انرژی ایران، شنبه اول مهر
تالار داخلی هم شاهد عرضه ۱۰۰ تن برش هیدور کربن حاصل از ضایعات پتروشیمی عاری از هرگونه فرآورده یارانه‌ای پتروشیمی بیستون است.

در تالار داخلی همچنین ۴۰۰ تن زغال سنگ آنتراسیت شرکت توسعه معادن سرب و روی مهدی آباد عرضه می‌شود.
بورس انرژی ایران چهار شنبه هم شاهد معاملات بیش از ۹۸ هزار تن فرآورده هیدروکربوری به ارزشی بالغ بر ۳۲ هزار میلیارد ریال بود..

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.