پاسخگویی مطلوب ارباب و رجوع تکلیف اولویت‌دار مدیران است

ایرنا پنج شنبه 30 بهمن 1399 - 13:26
اراک - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: پاسخگویی مطلوب مدیران و اختصاص وقت برای ارباب رجوع تکلیفی اولویت‌دار است و باید تمامی توان و نیرو برای تحقق این مهم به کار گرفته شود.
پاسخگویی مطلوب ارباب و رجوع تکلیف اولویت‌دار مدیران است

«بهروز اکرمی» روز پنجشنبه در حاشیه نشست ارتباط مردمی خود از طریق سامانه سامد در گفت و گو با ایرنا، افزود:حتی اگر  برخی از خواسته‌های مردمی غیرقانونی و غیرمعقول باشد نیز باز وظیفه مدیران دستگاه‌های اجرایی است که شنونده آن‌ها باشد و راهنمایی‌های لازم و توضیحات موثر در این راستا ارایه دهند.

وی بیان کرد: در تماس تلفنی مردم با سامانه سامد، گله‌مندی‌هایی از برخی رفتار مدیران شنیده می‌شود که این موضوع با جدیت در دست پیگیری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: شرایط اقتصادی و کرونا، مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده و تکلیف حلقه مدیریتی در سطوح مختلف آن است که به طور مضاعف  بسترسازی برای پیشبرد امور داشته باشند و با رفتار و راهبردهایشان گره‌گشایی از مشکل کنند و به مردم روحیه بدهند.

در نشست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی از طریق سامانه سامد مشکلات ۲۵ نفر از شهروندان استان مرکزی بیان و دستورات لازم برای پیگیری آنان صادر شد.

مهمترین مشکلات مطرح شده در تلفن های مردم با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، اخذ تسهیلات بانکی، معیشت، اقتصاد و بحث نیروهای قراردادی و شرکتی دانشگاه علوم پزشکی اراک و خمین بود.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.