تصادف اتوبوس و مینی‌بوس با ۱۸ مصدوم و یک فوتی

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:11
تصادف یک دستگاه مینی‌بوس با یک اتوبوس در محور یزد - مهریز منجر به فوت یک نفر و مصدوم شدن ۱۸ نفر دیگر شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از اورژانس یزد، یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از مبداء کرمانشاه به مقصد بندرعباس در حال عزیمت بود، ساعت ۰۶:۴۹ صبح‌ امروز  جمعه ۳۱ شهریورماه در محور یزد - مهریز بعد از پلیس راه با مینی‌بوس کارگران کارخانه کاشی گوهرفام شهرستان مهریز تصادف کرد.

 متاسفانه راننده مینی‌بوس در صحنه فوت شده و  ۱۸ مصدوم حادثه نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

 در این حادثه  پنج کد آمبولانس اورژانس حضور داشت که ۱۱ مصدوم را به بیمارستان‌ فاطمه‌الزهرا مهریز (س) و هفت مصدوم دیگر را به بیمارستان شهید صدوقی یزد انتقال دادند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.