فعالیت میادین میوه و تره بار در روز یکشنبه

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:15
میادین و بازار‌های میوه و تره بار شهرداری تهران فردا یکشنبه همزمان با شهادت امام حسن عسگری (ع) باز است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اعلام کرد: به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) فردا یکشنبه دوم مهر، میادین و بازار‌های میوه و تره بار از ساعت ۸ تا ۱۳ باز و آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند. فعالیت میادین میوه و تره بار در روز یکشنبه

در حال حاضر میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در روز‌های عادی از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۱۵ تا ۲۰ در خدمت شهروندان هستند.

ساعات کار این مراکز در روز‌های جمعه و دیگر ایام تعطیل از ۸ تا ۱۳ است.

۲۹۵ میدان و بازار میوه و تره بار شهرداری در پایتخت فعال است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.