رژه مشترک قایق داران نیروی‌های مسلح و لنج داران در بهمنشیر

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:21
شناور‌های تندروی نیرو‌های مسلح و لنج داران و قایق سواران مردمی در آب‌های خلیج فارس رژه دریایی برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما شناور‌های تندروی نیرو‌های مسلح و لنج داران و قایق سواران مردمی امروز با برگزاری رژه دریایی در آب‌های بهمنشیر به مقام رفیع شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند و فرا رسیدن پنجم مهر سالروز شکست حصر آبادان را پاس داشتند.
فرمانده بسیج دریایی آبادان و خرمشهر گفت: این شناور‌ها با طی مسافت ۳ کیلومتری در آب بهمنشیر یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.
سرهنگ صادق بهمئی افزود: این مراسم به همت مردم و حوزه بسیج مردمی و دریایی سپاه و سایر ادارات برگزار شد.  چوئبده به عنوان دروازه عملیات پیروزمند ثامن الائمه در دوران سخت و در روز‌هایی که آبادان ۳۳۰ درجه محاصره شده بود تنها راه ارتباطی شهر آبادان بود که سبب ایستادگی مردم شد.
مرزنشینان و عشایر این منطقه با جان نثاری و از خود گذشتگی در طول دوران دفاع مقدس و در محاصره آبادان با نقل و انتقال مهمات و مواد غذایی و مورد نیاز به رزمندگان یاری می‌رساندند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.