کشف ۳۰ تن گوشت فاسد و تاریخ مصرف گذشته در ری

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:22
فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۳۰ تن گوشت فاسد و مهر و موم یک کارگاه بسته بندی در این شهرستان خبر داد.

کشف ۳۰ تن گوشت فاسد و تاریخ مصرف گذشته در ریبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر تهیه و توزیع گوشت، بدون مجوز قانونی و بهداشتی در کارگاهی در شهرستان ری، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس کلانتری ۱۷۲ حضرت عبدالعظیم (ع) این فرماندهی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه بلافاصله محل توزیع گوشت‌های فاسد و تاریخ مصرف گذشته در محدوده روستای گلحصار این شهرستان شناسایی شد، افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی تیمی از ماموران کلانتری همراه کارکنان اداره دامپزشکی شهرستان ری از محل کارگاه بازدید و حدود ۳۰ هزار کیلوگرم گوشت فاسد و بدون مجوز قانونی کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در این عملیات پلیسی یک نفر دستگیر و کارگاه نیز مهر و موم شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.