برد مدعیان در هفته دوم لیگ برتر هندبال بانوان

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:23
هفته دوم لیگ برتر هندبال بانوان ایران با پیروزی مدعیان پیگیری شد.
برد مدعیان در هفته دوم لیگ برتر هندبال بانوانبه گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دومین هفته از لیگ برتر هندبال بانوان امروز جمعه ۷ مهرماه با برگزاری ۳ دیدار پیگیری شد که طی آن تیم‌های سنگ آهن بافق، فولاد مبارکه سپاهان و زاگرس جنوبی کازرون برابر حریفان خود به برتری رسیدند.
 
فولاد مبارکه سپاهان که هفته نخست لیگ را به دلایل پزشکی از دست داد، مقابل شهید چمران لارستان به میدان رفت که در هر دو نیمه توانست با نتایج ۱۱-۱۵ و ۲۳-۳۲ به برتری برسد تا با دو امتیاز و تفاضل گل بهتر در رده دوم جدول رده بندی قرار بگیرد.
 
سنگ آهن بافق هم که به البرز رفته بود، در یک دیدار حساس و نزدیک موفق شد ۲۴-۲۷ برابر شهدای رزکان البرز پیروز شود تا با ۴ امتیاز از دو بازی در صدر جدول بایستد. رزکان نیز پس از سپاهان با تفاضل گل کمتر در رده سوم جای گرفت.
 
سنندج هم که میزبان زاگرس جنوبی کازرون بود مقابل شاگردان خدیجه قانع به میدان رفت و نتیجه را با حساب ۲۲-۲۶ واگذار کرد تا کازرون در رده پنجم رده بندی قرار گیرد و سنندج نیز با دو شکست در رده هفتم جای بگیرد.
 
گفتنی است دیدار دو تیم فولاد هرمزگان و نفت و گاز گچساران هم که بر اساس برنامه قرار بود امروز برگزار شود به فردا موکول شد. 
 
نتایج دیدار‌های امروز هفته دوم لیگ نوزدهم هندبال بانوان به این شرح است:
 
شهید چمران لارستان ۲۳ - ۳۲ فولاد سپاهان اصفهان
شهدای رزکان البرز ۲۴ - ۲۷ سنگ آهن بافق
سنندج ۲۲ - ۲۶ زاگرس جنوبی کازرون
 
هفته سوم لیگ نوزدهم ۲۱ مهر برگزار می‌شود.
 
 
­

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.