دستگیری کارمند اداره جهاد شهرستان ری به اتهام دریافت رشوه

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:25
دادستان شهرستان ری از دستگیری یکی از کارمندان اداره جهاد کشاورزی این شهرستان به اتهام دریافت رشوه به مبلغ یک و نیم میلیارد تومان خبر داد.

دستگیری کارمند رشوه گیربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدمهدی رحیمی گفت: در چند روز گذشته، مجموعه مدیریت و حراست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گزارشی مبنی بر احتمال فساد یکی از کارکنان این سازمان را به دستگاه اطلاعاتی منعکس کرد و به موجب آن، موضوع در دستور بررسی اداره کل اطلاعات جنوب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: پس از جمع آوری مستندات و ادله کافی و بر اساس دستورات قضایی لازم در اقدامی مشترک با همکاری اداره کل اطلاعات جنوب استان تهران، پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ری و تحت نظارت قضایی این دادستانی موضوع اخذ رشوه این کارمند تحت رصد قرار گرفت.

رحیمی در ادامه داد: بعد از انجام قرار رد و بدل شدن رشوه به مبلغ حدود یک و نیم میلیارد تومان در قالب دلار و سفته در وسیله نقلیه پژو ۲۰۶ متعلق به کارمند اداره جهاد ضابطین در صدد دستگیری فرد رشوه‌گیر بر می‌آیند که متهم بدون توجه به فرمان ضابطان با وسیله نقلیه در اختیار ضمن برخورد با یکی از ماموران انتظامی و آسیب رساندن به ماشین پلیس، به‌ سرعت از محل متواری و نهایتا بعد از حدود ۱۵ دقیقه تعقیب و گریز، موردنظر بازداشت می‌شود.

وی گفت: متهم در حین فرار به چند وسیله نقلیه شخصی نیز آسیب رسانده و پس از توقف کامل، مبالغ و دلار‌های اخذ کرده را از پنجره ماشین خود به بیرون می‌اندازد که آن هم کشف و ضمیمه پرونده می‌شود.

در حال حاضر پرونده در حال رسیدگی و سیر مراحل قضایی و قانونی است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.