بهره برداری از سه مجموعه ورزشی در تهران

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:25
سه مجموعه ورزشی جدید در منطقه ۳ تهران در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار منطقه ۳ تهران درجلسه هم اندیشی و تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان ورزش این منطقه گفت: بمنظور افزایش سرانه ورزشی، دو مجموعه ورزشی فرهنگ و ملل و امامزاده قاضی الصابر در محلات زرگنده و ده ونک زمستان سال گذشته و مجموعه پیست اسکیت محله قبا (پایداری) امسال تکمیل شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت. بهره برداری از سه مجموعه ورزشی جدید در تهران

حمید جوانی افزود: احیا و بازسازی مجموعه‌های ورزشی محله‌ای هم از یکسال گذشته آغاز شده است، اما برای افزایش سرانه‌های ورزشی منطقه ۳ نیازمند اجرای طرح‌های مشارکتی با همکاری بخش خصوصی و سرمایه گذاران هستیم.

در ادامه این مراسم رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران نیز گفت: با تدابیر شورای اسلامی شهر تهران و سازمان ورزش شهرداری تهران در تلاش هستیم که با ایجاد بستری مناسب شرایط استفاده قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی را از امکانات مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران رایگان فراهم کنیم.

در پایان این مراسم از پیشکسوتان، قهرمانان و فعالان ورزشی ساکن در منطقه ۳ تجلیل شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.