پرداخت ۹۰ میلیارد تومان از مطالبات شاکیان پرونده صندوق بهمئی

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:26
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت ۹۰ میلیارد تومان از مطالبات پرونده کثیرالشاکی صندوق بهمئی خبر داد.

پرداخت ۹۰ میلیارد تومان از مطالبات پرونده کثیرالشاکی بهمئیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محبوب افراسیاب در مورد پرونده کثیرالشاکی صندوق بهمئی گفت: با پیگیری‌های دادسرای مرکز استان طی مدت سه ماه و در مرحله اول، بیش از ۲۶۰ میلیارد تومان به حساب شکات این پرونده واریز شده بود.

وی افزود: این واریزی بدون طرح شکایت، پرداخت هزینه و حضور شکات در دادسرا صورت گرفت.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با ادامه پیگیری‌ها مبلغ ۹۰ میلیارد تومان دیگر نیز از اموال متهم پرونده وصول و فوراً به نسبت سهم شاکیان پرونده به حساب آنها واریز شد.

افراسیاب در خصوص ادامه اقدامات خاص در این پرونده گفت: سهام بورسی متعلق به متهم پرونده، یک نوبت در آگهی فروش قرار گرفت و در مدت یک ماه آگهی، هیچ تقاضای خریدی واصل نشد و در حال حاضر برای نوبت دوم آگهی خواهد شد و در صورت فروش و نقد شدن سهام، به حساب مالباختگان واریز خواهد شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.