عبور محموله روسی به مقصد عربستان از ایران

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:28
­محموله صادراتی یک قطار اعزامی از روسیه به مقصد عربستان، به بندرعباس رسید. 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از روابط عمومی شرکت راه آهن حمل و نقل، یک رام قطار کانتینری شامل ۳۱ واگن که چهار روز قبل از منطقه فِرماچیوفو واقع در استان چلیابینسک روسیه به مقصد عربستان از گمرک سرخس وارد کشور شده بود، پس از طی هزار و ۶۱۰ کیلومتر در شبکه ریلی ایران به بندرعباس رسید. 

عبور محموله روسی به مقصد عربستان از ایران
این اولین محموله‌ای بود که پشتیبانی و فورواردری قطار آن بر عهده شرکت راه آهن حمل و نقل متعلق به صندوق پس انداز کارکنان راه آهن بود.
محموله این قطار در ادامه، با کشتی از بندر عباس به عربستان حمل خواهد شد.
ترانزیت بار از سرخس تا شمال خلیج فارس پیش از این در مدت زمان بیشتری انجام می‌شد که با حمل کمتر از چهار روزه (سه و نیم روزه)، سرعت سیر بار در راهگذر شمال - جنوب کاهش یافت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.