نخستین پرواز مسافری در فرودگاه گناباد پس از 30 سال

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:30
نخستین پرواز هفتگی فرودگاه منطقه‌ای شهدای گناباد، همزمان با سالروز ولادت خاتم انبیاء (ص) و امام صادق (ع) برقرار شد.

نخستین پرواز مسافری در فرودگاه گناباد پس از 30 سالبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت:نخستین پروازهفتگی این فرودگاه با بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی وارش با ظرفیت ۱۵۰ نفر، ظهر امروز از تهران به گناباد آغاز شد.
رضا نخجوانی افزود:عملیات ساخت فرودگاه منطقه‌ای شهدای گناباد به عنوان سومین فرودگاه استان خراسان رضوی که از ۳۰ سال پیش آغاز شده بود، چهارم خرداد به بهره برداری رسید.
بگفته او، برای تکمیل و بهره برداری از این فرودگاه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.
با افتتاح این فرودگاه علاوه بر توسعه کمی و کیفی این شهرستان، بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر ازشهرستان‌های بجستان، تربت‌حیدریه، مه‌ولات، فیض‌آباد، فردوس، سرایان، خضری و دشت‌بیاض از ظرفیت این فرودگاه بهره‌مند خواهند شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.