نوزدهمین نمایشگاه « زنان و تولید ملی » فردا آغاز می شود

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:29
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران از برگزاری نوزدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی با حضور ۲۸۲ کسب و کار داخلی از ۱۲ تا ۲۱ مهر در بوستان گفتگو خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  مریم اردبیلی در نشست خبری گفت: این دوره از نمایشگاه برای ما از جهات مختلف ارزشمند است. نخست آنکه فرصتی برای ارائه تولیدات شهر تهران فراهم می‌کند و از سوی دیگر تولید کننده‌ها مواجهه مستقیمی با مصرف کنندگان که شهروندان تهرانی هستند فراهم می‌کنند. تولیداتی که اغلب از سوی زنان سرپرست خانوار شهر تهران انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه محصولات ۳۱۷۶ نفر که اغلب تولیدات زنان سرپرست خانوار هستند در نمایشگاه عرضه می‌شود، ادامه داد: از سوی دیگر در ایوان انتظار نیز نمایشگاه فرعی برگزار می‌شود که حدود ۸۰ شغل خانگی همزمان محصولات خود را ارائه می‌کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.