دستگیری زورگیران اتوبان آزادگان

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:30
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری زورگیری که با همکاری همدستش در حاشیه اتوبان آزادگان سرقت می‌کرد خبر داد.
دستگیری زورگیران اتوبان آزادگانبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ "محمد قاسم طرهانی" گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به شیوه زورگیری از دو مرد جوان در حاشیه اتوبان آزادگان محدوده "دولت آباد" شهرستان ری، موضوع در دستور کار قرار گرفت و ماموران گشت به موقعیت جهت بررسی صحنه اعزام شدند.
 
وی افزود: تحقیقات میدانی ماموران نشان می‌داد، ۲ مرد جوان درحال بازگشت از استادیوم آزادی در اتوبان آزادگان محدوده دولت آباد موتورسیکلت آن‌ها دچار خرابی شده و در کنار خیابان متوقف می‌شوند که در این حین دو سارق ناگهان از بین شمشاد‌های کنار اتوبان با استفاده از یک قبضه سلاح سرد از نوع قمه به سمت آن‌ها حمله ور شده و با تهدید اقدام به سرقت ۳ دستگاه تلفن همراه می‌کنند و از محل متواری می‌شوند.
 
این مقام انتظامی گفت: اقدامات فنی و تخصصی پلیس سریعاً آغاز شد و در کمتر از یک ساعت هویت و مخفیگاه یکی از سارقان که از سارقان سابقه دار محدوده دولت آباد بود شناسایی شد و پس از انجام هماهنگی‌های لازم ماموران به مخفیگاه متهم اعزام و سارق را در حین فرار از پشت بام دستگیر کردند.
 
وی افزود: با اشرافیت‌های اطلاعاتی مشخص شد سارقان پس از سرقت تلفن‌های همراه آن هارا به محله دیگری برده و در مکانی عمومی جاساز کرده اند که پس از اعزام ماموران از محل ۳ دستگاه تلفن همراه به ارزش حدودی ۱۵۰ میلیون تومان کشف شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه مال باختگان سارق دستگیر شده را شناسایی کردند، افزود: متهم جهت بررسی دیگر ابعاد پرونده تحویل پلیس آگاهی شهرستان ری شد و دستگیری دیگر سارق متواری در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار دارد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.