تهران در حوزه درمان غنی اما در بهداشت دچار کمبود است

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:33
شهردار تهران گفت: استان تهران به دلیل وجود بیمارستان‌های متعدد از لحاظ زیر ساخت‌های درمانی وضعیت خوبی دارد، اما در بحث پیشگیری و زیرساخت‌های مربوط به آن کمبود‌هایی وجود دارد.

تهران در حوزه درمان غنی و در بهداشت دچار کمبود استبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علیرضا زاکانی شهردار تهران در اختتامیه بیست و چهارمین همایش ملی و دهمین همایش بین المللی سالیانه پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی کشور، گفت: تهران به علت وجود بیمارستان‌های متعدد از لحاظ زیرساخت‌های درمانی وضعیت خوبی دارد با اینحال در بحث بهداشت و پیشگیری و زیرساخت‌های مربوط به آن در تهران به نسبت بسیاری از نقاط کشور کمبود‌هایی وجود دارد.

شهردار تهران افزود: تهران بدون الگو ساخته شده است و به همین دلیل توزیع خدمات متناسب نیست.

علیرضا زاکانی با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای همکاری‌های سلامت مابین شهرداری تهران و بخش سلامت کشور گفت: با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرداری و دانشگاه‌های علوم پزشکی، سرا‌های محله، صاحب خانه سلامت خواهند شد.

شهردار تهران همچنین گفت: تهران ظرفیت دانشی بالایی دارد و هم اکنون در آستانه طراحی شهرک بزرگ علم و فناوری هستیم تا تهران بتواند به حوزه علم و فناوری ایجاد شود و کارخانه سیمان ری و کارخانه اتحاد به کارخانه علم و فناوری تبدیل شد و جنگ افزارسازی به مجموعه‌ای در حوزه علم و فناوری تبدیل خواهد شد و پارک گفتگو به نمایشگاه دائمی علم و فناوری تبدیل می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.