آغاز مکاتبات با شرکت‌های سهام عدالت برای واریز سود

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:33
مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: طبق مصوبه شورای عالی بورس برای تعیین تکلیف سود سهام عدالت، از امروز مکاتبات با ناشران شرکت‌های سبد سهام عدالت آغاز شد.

باغستانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در خصوص واریز سود سهام عدالت اظهار کرد: پیرو مصوبه شورای عالی بورس، شرکت سپرده گذاری مرکزی موظف شد، مکاتبات لازم را با ۳۶ ناشر شرکت بورسی انجام دهد که از امروز مکاتبات را آغاز کردیم.
مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی در خصوص برگزاری مجامع شرکت‌های موجود در سبد سهام عدالت گفت: مجامع عمده شرکت‌ها برگزار شده، اما هنوز موعد برگزاری مجامع برخی از شرکت‌ها فرانرسیده.
او در ادامه بیان کرد: بعد از انجام مکاتبات با تمامی شرکت‌های موجود در سبد سهام عدالت، گزارشی به شورای عالی بورس در خصوص واریز سود ناشران ارائه خواهد شد و سپس زمان واریز سود تعیین خواهد شد.
باغستانی در پاسخ به این پرسش که سود سهام عدالت دو محله‌ای واریز می‌شود، گفت: احتمالا به دلیل اینکه، میزان سود قابل توجه است، واریز سود دو مرحله‌ای خواهد بود. گفتنی است که میزان سود سهام عدالت امسال نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.