سامانه شیلات به درگاه ملی مجوز‌ها متصل نیست

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:35
مرکز بهبود محیط کسب و کار در اطلاعیه ای اعلام کرد: تا امروز اتصال سازمان شیلات ایران و فناوی اطلاعات وزارت جهاد کشاورزی به درگاه ملی مجوز‌ها تحقق نیافته و اکنون ثبت درخواست مجوز‌های مذکور امکان پذیر نیست.

سامانه شیلات به درگاه ملی مجوز‌ها متصل نیستبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما از مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار در واکنش به خبر منتشر شده در خصوص صدور مجوز صیادی برای متقاضیان استان سیستان و بلوچستان اطلاعیه را در اختیار خبرگزاری صدا و سیما قرار داد.

در این اطلاعیه آمده است:

بر اساس مصوبه هفتاد و هفتمین نشست هیات مقررات و بهبود محیط کسب و کار مورخ ۲۳/۵/۱۴۰۲، مجوز‌های فعالیت صید و صیادی در درگاه ملی مجوز‌ها بارگذاری شده است، اما تاکنون  استانداری سیستان و بلوچستان فهرست صیادان فاقد مجوز سرشماری شده را به این مرکز به عنوان دبیرخانه هیئت ارسال نکرده است. همچنین تا امروز اتصال سازمان شیلات ایران و فناوی اطلاعات وزارت جهاد کشاورزی  به درگاه ملی مجوز‌ها تحقق نیافته و اکنون ثبت درخواست مجوز‌های مذکور امکان پذیر نیست.

پیش‌تر معین الدین سعیدی، نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی اعلام کرده بود که از شنبه ۱۵ مهر صدور مجوز صیادی برای متقاضیان سیستان و بلوچستانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها آغاز می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.