انهدام باند ۵ نفره زورگیر در شهرری

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:35
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری و انهدام باند ۵ نفره زورگیر در شهرری، خبر داد.
انهدام باند ۵ نفره زورگیر در شهرریبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ "محمد قاسم طرهانی" گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به شیوه زورگیری از خودرو‌ها و رهگذران در نقاط مختلف شهر ری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
 
وی افزود: پس از حضور ماموران در محل سرقت و بررسی صحنه وقوع جرم مشخص شد سارقان با یک دستگاه موتورسیکلت طرح اسکوتری با پلاک کج شده و با استفاده از چندقبضه سلاح سرد از نوع قمه و چاقو و گاهی با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری در چند موقعیت از محله‌های شهرری اقدام به زورگیری از شهروندان نموده و سریعاً از محل متواری شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: پس از جمع آوری اطلاعات مشخصات سارقان از طریق مرکز پیام در اختیار عوامل گشت قرار گرفت که سرانجام دونفر از آن‌ها توسط ماموران کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان با انجام اقدامات پلیسی دستگیر و پس از انتقال به مقر پلیس و انجام بازجویی‌های تخصصی سه نفر دیگر در کمتر از یک ساعت درحال پرسه زنی در خیابان‌های مجاور کلانتری دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.
 
وی با اشاره به شناسایی سه مال باخته در کلانتری افزود: متهمان برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی شهرستان منتقل و پس از آغاز تحقیقات تکمیلی و انجام اقدامات فنی پنج مال باخته نیز سارقان را در بین دیگر متهمان پلیس آگاهی، شناسایی کردند.
 
سرهنگ طرهانی با اشاره به تکمیل پرونده و پایان تحقیقات گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی اعزام شدند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.