عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: یارانه بنزین تغییر نمیکند، بلکه باید با قیمتهای قبلی، نحوه توزیع یارانه بنزین را اصلاح کنیم.
مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با
خبرگزاری صداوسیما گفت: آنچه در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم تصویب شده و منتظر تأیید نهایی نمایندگان ملت در صحن علنی مجلس شورای اسلامی هستیم که با تأیید شورای نگهبان به قانون تبدیل شود این است که با هدف عدالت محوری، سهمیهای را به ازای هر کد ملی برای هر خانوار در نظر بگیریم.
وی افزود: توزیع بنزین یارانهای، باید برای همه مردم درنظر گرفته شود، ولی هماکنون ۵۰ درصد خانوارهای کشور که فاقد خودرو هستند، هیچ سهمی از یارانه بنزین ندارند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اجرای سیاستهای عدالت محور بیان کرد: این یک سیاست غیر قیمتی است و قرار نیست یارانه بنزین تغییر کند، بلکه باید با همان قیمتهای قبلی، نحوه توزیع یارانه بنزین را اصلاح کنیم هماکنون سهم خانوارهای دهک ۱۰ از بنزین، بیش از ۱۵ برابر سهم خانوارهای دهک یک و کمتر برخوردار است.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.