دعوت از ۱۴ وزنه‌بردار به اردوی تیم‌ ملی بانوان

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:39
ملی‌پوشان وزنه‌برداری بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان و قهرمانی آسیا به اردو دعوت شدند.
دعوت از ۱۴ وزنه‌بردار به اردوی تیم‌ ملی بانوانبه گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، با تأیید کادر فنی و نظر کوروش باقری؛ ۱۴ نفر به اردوی تیم ملی وزنه برداری بانوان دعوت شدند. این اردو برای آمادگی هر چه بهتر به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان و قهرمانی بزرگسالان آسیا به مدت یک هفته از ۱۹ تا ۲۵ مهر برگزار می شود.
 
اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است؛
 
نسیم قاسمی (تهران)، آنیتا فیضی (کردستان)، پرنیان پیش‌بین (اصفهان)، سیده زهرا حسینی (مازندران)، غزل حسینی (خراسان رضوی)، غزاله حسینی (خراسان رضوی)، هانیه شریفی (اصفهان)، پوپک بسامی (کرمانشاه)، ریحانه کریمی (خراسان رضوی)، فاطمه کشاورز (فارس)، ندا قادری پور (خراسان رضوی)، کیژان مقصودی (کردستان)، الهه رزاقی (زنجان)، الهام حسینی (لرستان)

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.