آغاز دوباره بازی‌های لیگ هندبال بانوان از ۲۱ مهر

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:40
هفته سوم نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان، فردا با برگزاری ۴ دیدار آغاز می‌شود.
آغاز دوباره بازی های لیگ هندبال بانوان از ۲۱ مهربه گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفته سوم نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال زنان پس از یک هفته وقفه و برگزاری اردوی تیم ملی بانوان، فردا جمعه، ۲۱ مهر با برگزاری ۴ دیدار آغاز می‌شود.
 
در دیدار‌های این هفته تیم‌های صدر و انتهای جدول یعنی سنگ آهن بافق و شهید چمران لارستان با یکدیگر مصاف می‌کنند. سنگ آهن بافق، قهرمان فصل گذشته، هم‌اکنون با ۴ امتیاز از دو بازی خود در صدر جدول قرار دارد و باید به مصاف تیم شهید چمران لارستانی برود که بدون امتیاز و تفاضل ۲۱_ در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارد.
 
همچنین تیم فولاد هرمزگان که در رده دوم لیگ جای دارد، مهمان فولاد سپاهانی است که با یک بازی کمتر و ۲ امتیاز و تفاضل ۹+ در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.
 
زاگرس جنوبی کازرون نیز که هم امتیاز سپاهان است، میزبان شهدای رزکان البرز است و باید ببینیم تقابل شاگردان خدیجه قانع و ناهید رضایی با ملی‌پوشان خود به کجا خواهد رسید.
 
نفت و گاز گچساران نیز در دومین دیدار خود در لیگ برتر رودرروی سنندج به میدان می‌رود.
 
برنامه کامل دیدار‌های هفته سوم لیگ نوزدهم به این شرح است:
سنگ آهن بافق – شهید چمران لارستان
فولاد مبارکه سپاهان – فولاد هرمزگان
زاگرس جنوبی کازرون – شهدای رزکان البرز
نفت و گاز گچساران – سنندج
 
تمام دیدار‌های هفته سوم، فردا جمعه ۲۱ مهر، و راس ساعت ۱۱ برگزار می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.