بیمارستان آموزشی، تخصصی و فوق تخصصی ۱۸۴ تختخوابی امام حسین (ع) شهرستان فسا با حضور وزیر بهداشت و دستور رئیس جمهور از طریق ارتباط زنده تصویری در افتتاح همزمان بیمارستان شهدای مصیری شهرستان رستم، افتتاح شد.

به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما، عملیات ساخت این بیمارستان از سال ۱۳۸۹ در زمینی با زیربنای ۱۶ هزار متر مربع در ۴ طبقه آغاز و برای ساخت و تجهیز آن، ۱۰۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
عمده کارهای مربوط به تکمیل و تجهیز طرح بیمارستان امام حسین (ع) فسا در دولت مردمی انجام و منابع مورد نیاز جهت تکمیل آن از محل مصوبات سفر قبلی رئیس جمهور به استان فارس، تامین شده است.
از سال ۱۳۸۹ تا قبل از آغاز بکار دولت مردمی، طرح بیمارستان امام حسین (ع)، حدود ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که در دو سال گذشته ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی و تجهیز این طرح انجام شده است.
فسا چهارمین شهرستان استان فارس و ارائه دهنده بخش عمدهای از خدمات بهداشتی و درمانی مورد نیاز مردم شرق و جنوب این استان و استانهای همجوار است.
بیمارستان امام حسین (ع) سومین بیمارستان شهرستان فسا و دارای ۸ بخش تخصصی و ۶ اتاق عمل مجهز است.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.