تشکیل قرارگاه مشترک در برخوردبا معضلات اجتماعی

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:41
نخستین جلسه از دومین مرحله بررسی آسیب‌های اجتماعی محله هرندی و خیابان شوش در مناطق ۱۱، ۱۲ و ۱۶، تهران برگزار شد.

تشکیل قرارگاه مشترک در برخوردبا معضلات اجتماعیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی گفت: قرارگاه مشترک مناطق برای برخورد با آسیب‌های اجتماعی تشکیل می‌شود و رصد اقدامات و میزان پیشبرد اهداف در حل معضلات اجتماعی برعهده سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران است.

احمد احمدی صدر افزود:سه منطقه ۱۱، ۱۲ و ۱۶ تهران بیشتر از سایر مناطق درگیر معضل معتادان متجاهر هستند.

وی همچنین گفت:در مرحله اول معضلات معتادان متجاهر، در شکل عام و گسترده و سپس پدیده کودکان کار بررسی می‌شود. وی افزود: رسیدگی به رفع معضلات متکدیان و بی خانمان‌ها دراین سه منطقه نیزدر دستور کار قرار دارد.

آقای احمدی صدر تاکیدکرد: عملیات برخورد با آسیب‌های اجتماعی باید به شکل مشترک و مستمر اجرا شود.

وی گفت: اگر امروز در هرندی اقدامی کنیم، بی شک چند روز بعد معضل به سمت لویزان می‌رود از این رو اجرای طرح‌ها باید همزمان و یکپارچه انجام شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.