رشد ۴۳ درصدی جابه‌جایی مسافر در راه‌آهن جنوب‌شرق

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:46
سرپرست اداره کل راه‌آهن جنوب‌شرق از رشد ۴۳ درصدی جابجایی مسافر در راه آهن جنوب شرق در بازه زمانی ۶ ماهه امسال خبر داد.

رشد ۴۳ درصدی جابه‌جایی مسافر در راه‌آهن جنوب‌شرقبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، حمید بهادری گفت: در بازه زمانی نیمه نخست امسال، ۱۶۷ هزار و ۶۸۶ نفر مسافر از طریق راه‌آهن جنوب شرق جابه‌جا شدند که در مقایسه با ۱۱۶ هزار و ۹۲۷ نفر مسافر مدت مشابه پارسال رشد ۴۳ درصدی را نشان می‌دهد. 
بهادری افزود: در این مدت ۲ هزار و ۷۶۰ خودرو از از طریق راه‌آهن جنوب شرق حمل شده که نسبت به ۲ هزار و ۳۰ خودرو مدت مشابه سال قبل رشد ۳۶ درصدی داشته است.
وی افزود: ارتقاء کیفیت خدمات ایستگاهی و برنامه‌های جانبی فرهنگی و هنری در ایستگاه زاهدان منجر به رضایتمندی و استقبال مسافران و گردشگران نوروزی از فرهنگ جوامع محلی سیستان و بلوچستان شد.
سرپرست اداره کل راه‌آهن جنوب‌شرق گفت: قطار زاهدان به خاش و برعکس در شهریور امسال ضریب اشغال ۱۰۰ درصدی داشته اشت.
وی عنوان کرد: قطار مسافری زاهدان به تهران هر روز در این مسیر به صورت رفت و برگشت تردد می‌کند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.