خزعلی: اجرای بیمه ناباروری در همه بیمارستان‌ها الزامی شد/ لغو مجوز فعالیت در انتظار متخلفان        

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:48
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تاکید کرد که همه بیمارستانها موظف به اجرا و پذیرش بیمه ناباروری شدند؛ در غیر این صورت مجوز فعالیت آنها لغو می‌شود.

به گزارش تسنیم، انسیه خزعلی پنجشنبه شب در جمع خیران سلامت خراسان رضوی در مشهد خطاب به حاضران اظهارداشت: اگر این قانون در جایی اجرا نمی شود اطلاع دهید تا پیگیری کنیم، حتی بیمارستانهای خصوصی وظیفه دارند بیمه ناباروری را اجرا کنند.

وی گفت: سال گذشته 6 میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند، ایران جزو نادرترین ها کشورهایی است که از نظر بیمه سلامت و پوشش دهی بیمه درمان به خصوص در روستاها و مناطق محروم عملکرد خوبی دارد.

خزعلی با بیان اینکه در موضوع حمایت از پایداری خانواده طرحهای مختلفی داریم، اظهار کرد: پیگیر تامین اعتبار برای اجرای این طرحها هستیم تا رایگان به جامعه هدف خدمات ارایه دهد.

معاون رئیس جمهور عنوان کرد: در مجامع بین المللی، ایران رتبه اول را در جنبه خدمات دهی به خصوص در موضوع بهداشتی برای افراد غیر ایرانی کسب کرده است.

 خزعلی در سفر به خراسان رضوی با حضور در اختتامیه "همایش ظرفیتها و محدودیتهای توانمندسازی زنان روستایی و عشایری" در شهرستان کلات اظهار کرد: صنایع دستی کلات خراسان رضوی قابلیت ثبت جهانی دارند.

وی با بیان اینکه بانوان کلات به سبب تلاش برای حفظ میراث و دستاوردهای گذشتگان خود شایسته تقدیرند، گفت: نواربافی، ابریشم بافی و گلیم آغداش سه محصول کلات که 2 مورد آن به تازگی ثبت ملی شده اند، ظرفیت جهانی شدن دارد.

خزعلی با تاکید بر حمایت از این گونه آثار گفت: تامین ضامن کارمند برای اخذ تسهیلات بانکی عشایر مشکلی است که باید راهکار جایگزین آن تعریف شود.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.