لاشه یک قلاده توله پلنگ ماده در پارک ملی گلستان کشف شد

خبرگزاری مهر شنبه 02 اسفند 1399 - 16:24
گرگان- رئیس اداره نظارت بر حیات وحش محیط زیست گلستان از کشف لاشه یک قلاده توله پلنگ ماده در پارک ملی گلستان خبرداد.

محمود شکیبا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: لاشه یک قلاده توله پلنگ ماده امروز (شنبه) در دره المه پارک ملی گلستان کشف شد.

وی افزود: روی گردن این توله پلنگ آثار جراحت و دریدگی وجود داشته و در نگاه اول به نظر می رسد که توسط پلنگ دیگر دریده شده باشد.

شکیبا با بیان اینکه بررسی بیشتر در این زمینه ادامه دارد، گفت: پلنگ از گربه سانان در معرض انقراض در زیستگاه های استان گلستان است.

مناطق جنگلی پارک ملی گلستان، علی آباد کتول و منطقه حفاظت شده جهان نما از جمله مهم ترین زیستگاه‌های پلنگ هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.