تیم ملی پاراتکواندو کشورمان در نخستین تجربه حضور در بازیهای پاراآسیایی کار خود را از فردا آغاز میکنند.

به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات پاراتکواندو در این دوره از رقابت ها از ساعت ۹ صبح به وقت محلی (۴:۳۰ دقیقه بامداد به وقت تهران) با حضور ۳ نماینده ایران آغاز میشود.
در روز نخست و در وزن ۴۷- کیلوگرم کلاس k۴۴ مریم عبدالله پور نخست به مصاف «آرونا» از هند میرود و در صورت برتری به مصاف حریفی از تایلند خواهد رفت.
در وزن ۵۲- کیلوگرم کلاس k۴۴، تیم کشورمان ۲ نماینده دارد. مهدیه حسینی در بالای جدول دور نخست باید با «موسکان» از هند پیکار کند و در صورت برتری به دیدار «سورنجاو» از مغولستان برود. در قسمت پایین جدول هم نرگس جوادی ابتدا «لیو تینگ» از چین را پیش رو دارد و در ادامه به مصاف حریف دیگری از چین خواهد رفت.
هدایت تیم ملی در گروه بانوان به عنوان عاطفه کشاورز و زهرا حسینی به عنوان سرمربی و مربی است؛ در گروه آقایان نیز پیام خانلرخانی سرمربی است و علی کریمی صابر به عنوان مربی وی را یاری میکند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.