کشف بیش از ۱۷ کیلوگرم تریاک در اسلامشهر

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:54
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از کشف بیش از ۱۷ کیلو گرم موادمخدر از نوع تریاک خبر داد.

کشف بیش از ۱۷ کیلوگرم تریاک در اسلامشهربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ محمدرضا علیزاده گفت: در پی اخبار رسیده از منابع خبری و اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر مبنی بر فروش عمده موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان اسلامشهر، رسیدگی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان اسلامشهر در قالب دو تیم عملیاتی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی‌های پلیسی، مقدار ۱۷ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند و در این رابطه ۲ نفر سوداگر مرگ نیز دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با تاکید بر تداوم و استمرار مبارزه همه جانبه و برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان موادمخدر از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هر گونه فعالیتی در زمینه موادمخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.