به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ محمدرضا علیزاده گفت: در پی اخبار رسیده از منابع خبری و اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر مبنی بر فروش عمده موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان اسلامشهر، رسیدگی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان اسلامشهر در قالب دو تیم عملیاتی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسیهای پلیسی، مقدار ۱۷ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند و در این رابطه ۲ نفر سوداگر مرگ نیز دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با تاکید بر تداوم و استمرار مبارزه همه جانبه و برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان موادمخدر از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هر گونه فعالیتی در زمینه موادمخدر، مراتب را به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.