واردات خودرو‌های نیمه سنگین و سنگین به مناطق آزاد، آزاد شد

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:01
مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: واردات انواع خودرو‌های کشنده، کامیون، اتوبوس، مینی بوس و ون به مناطق آزاد، آزاد شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فرینا، رسول بهزادی مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد چابهار،افزود :بر اساس مصوبه هیئت وزیران، واردات انواع خودرو‌های کشنده، کامیون، اتوبوس، مینی بوس و ون که سن واردات خودرو‌های کشنده، کامیون، اتوبوس، مینی بوس و ون به مناطق آزاد ،آزاد شد.خودرو در زمان ورود به کشور بر مبنای سال ساخت کمتر از ۵ سال باشد، به مناطق آزاد، آزاد است.

بهزادی گفت: تسهیل تجارت و صادرات در منطقه آزاد چابهار برای  رفاه مردم شریف استان، موجب رضایتمندی مردم و  نوسازی حمل و نقل و ترانزیت و ناوگان شهری خواهد شد.

وی افزود:بندر چابهار از لحاظ موقعیت استراتژیک بسیار مورد توجه و برای نوسازی ناوگان حمل و نقل و ترانزیت نیازمند ایجاد زیرساخت‌های مهم و مجهز است.

مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد چابهار تاکید کرد: واردات خودرو دست دوم فرصتی برای رونق و احیای تجارت و ترانزیت و نوسازی در ناوگان حمل و نقل شهریست که منافع زیادی برای مردم خواهد داشت. 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.