افزایش توسعه سرمایه گذاری در منطقه آزاد چابهار با کاهش مراحل بروکراسی اداری

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:01
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با تأکید بر تسهیل امور اداری مراجعان مردمی در ادارت دولتی گفت : کاهش بورکراسی و فرایند اداری موجب افزایش رضایتمندی عمومی است .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر مقدم ،مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: بایدبا کار تیمی  در افزایش توسعه سرمایه گذاری در منطقه آزاد چابهار با کاهش مراحل بروکراسی اداریحوزه ی توسعه زیرساخت ها، به سمت توسعه اقتصادی، ایجاد درآمد ،رونق بخشی و جهانی شدن حرکت کنیم که این کار با عنوان تصدی‌گری برعهده سازمان است . 

مقدم با اشاره به کاهش مشکلات اساسی  بروکراسی کاری در سازمان گفت:  تا جایی که قانون اجازه می‌داد و در توان ما بود برای حل مشکلات مردم  تلاش کردیم و فرآیند نمودار نارضایتی‌های مراجعان و ارباب رجوع‌ را از ۲۶۷ به  ۱۲۷  فرآیندکاهش دادیم. 

وی گفت:مجاری اداری و بورکراسی  صف‌هایی که فعالان و سرمایه‌گذاران اقتصادی در آن گرفتار بودند ، شناسایی کردیم تا از حضور آنان در مراحل اداری کاسته شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار تأکید کرد:همه‌ی همکاران من برای تسهیل فرآیند‌ها زحمت می‌کشند و  باید تا جایی که قانون اجازه می‌دهد برای حل مشکلات مختلف مردم  تلاش کنند .

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.