جریمه و دو سال ممنوعیت از فعالیت یک شرکت حمل و نقل ریلی

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:04
مدیرعامل یک شرکت حمل و نقل ریلی به اتهام قاچاق کالا به پرداخت ۸۵۲ میلیارد ریال جزای نقدی و ۲ سال ممانعت از فعالیت محکوم شد.

نقره داغ مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدعلی اسفنانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: پرونده قاچاق ۲۹ دستگاه کانتینر خالی به ارزش ۶۵ میلیارد و ۵۷۶ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان سرخس رسیدگی شد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه با بررسی مدارک گمرکی، اتهام انتسابی را محرز و شرکت متخلف را به پرداخت ۷۸۶ میلیارد و ۹۱۶ میلیون ریال جزای نقدی و ۲ سال ممانعت از فعالیت محکوم کرد.

اسفنانی گفت: همچنین با توجه به در دسترس نبودن کانتینرها، شرکت به پرداخت ۶۵ میلیارد و ۵۷۶ میلیون ریال جریمه نقدی برای بهای مال از دست رفته محکوم شد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: با توجه به سیاست‌های حمایتی سازمان تعزیرات حکومتی برای رونق تولید و جلوگیری از بیکاری کارکنان این شرکت، حکم ۲ سال ممانعت از فعالیت نیز به جریمه نقدی تبدیل شد.

به گفته اسفنانی؛ با گزارش گمرک شهرستان سرخس پیرامون عدم خروج ۲۹ دستگاه کانتیر پس از انقضای مهلت قانونی، تعزیرات حکومتی شهرستان سرخس پرونده این تخلف را رسیدگی کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.