۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد

پنج شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 08:19
بجنورد_ فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از کشف ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در عملیات مشترک این فرماندهی با پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی خبر داد.  

سرهنگ مجید یگانه پور در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی در زمینه خرید، فروش و توزیع مواد مخدر فعالیت می‌کنند، بلافاصله این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی، ۴ نفر را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند، افزود: در روند رسیدگی به این پرونده یک دستگاه خودروی ۴۰۵ نیز توقیف که در بازرسی از آن ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با بیان اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و انتظار می‌رود تا شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.