سرمربی پورتو: حرفه‌ای بودن طارمی اثبات شد

دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 08:56
سرمربی تیم فوتبال پورتو می‌گوید گفته‌اش درباره حرفه‌ای بودن مهدی طارمی در آخرین بازی خانگی فصل جاری لیگ برتر پرتغال به اثبات رسید.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال پورتو شب گذشته در آخرین بازی خانگی لیگ برتر پرتغال با گلزنی مهدی طارمی برابر بواویشتا 2 بر یک به پیروزی رسید.

سرجیو کونسیسائو، سرمربی تیم فوتبال پورتو در بخشی از نشست خبری پس از بازی با اشاره به عملکرد مهدی طارمی گفت: این بازی هم دلیلی برای اثبات صبحت‌های من بود که گفته بودم مهدی طارمی یک بازیکن حرفه‌ای منحصربه‌فرد است. او هر روز بر این باور است که می‌تواند به تیمش کمک کند و این را به نمایش می‌گذارد.

وی افزود: بازیکنان پورتو باید همانند کارمندان باشگاه به بهترین نحو عمل کنند. مهدی طارمی همانند دیگر بازیکنان پورتو در این بازی به ما کمک کرد سه امتیاز را به دست بیاوریم.

به گزارش تسنیم، مهدی طارمی در پایان فصل از پورتو جدا و به اینتر ملحق می‌شود.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.