رکورد ایران در دسته ۷۶ کیلوگرم به بانوی مشگین شهری رسید

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 08:29
مشگین شهر_ رییس ورزش و جوانان مشگین شهر گفت: اولین بانوی وزنه بردار مشکین شهری توانست رکورد ایران را در دسته ۷۶ کیلوگرم در حرکت دو ضرب به خود اختصاص دهد.

رضا پاکدل در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: آیدا هلالی اولین بانوی وزنه بردار مشگین شهری در مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ایران در استان همدان توانست رکورد ایران را در دسته ۷۶ کیلوگرم و در حرکت دوضرب جابجا کند.

وی افزود: آیدا هلالی نیا از مشکین شهر با کسب ۳ مدال طلا، عنوان قهرمانی را در این دسته وزنی به دست آورد.

پاکدل با بیان اینکه آیدا هلالی نیا در حرکت دوضرب با مهار وزنه ۱۰۰ کیلوگرمی را که سه کیلوگرم با رکورد قبلی فاصله داشت بالای سر برد، تصریح کرد: رکورد ایران در این دسته با ۹۷ کیلوگرم در اختیار کیژان مقصودی است که این وزنه را در سال ۲۰۲۱ در مسابقات نوجوانان جهان بالای سر برد.

رییس ورزش و جوانان شهرستان مشگین شهر گفت: نتایج دسته ۷۶ کیلوگرم مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ایران به ترتیب در دسته ۷۶ کیلوگرم نوجوانان یک ضرب آیدا هلالی نیا از مشکین شهر، در وزن ۷۰ کیلوگرم نازنین رحیمی از قم و ۶۲ کیلوگرم دوضرب آیدا هلالی نیا از مشکین شهر ۱۰۰ کیلوگرم، نازنین رحیمی از قم ۷۲ کیلوگرم رقم خورد که در مجموع آیدا هلالی نیا از مشکین شهر با ۱۷۰ کیلوگرم در دوضرب موفق به کسب مدال طلا شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.