امدادرسانی به ۳۰ خانوار آسیب‌دیده از بارندگی‌های شدید در اندیمشک

پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 20:34
سرپرست جمعیت هلال احمر اندیمشک از امدادرسانی پرسنل و نیروهای نجاتگر این شعبه به ۳۰ خانوار آسیب‌دیده از بارندگی‌های شدید در مناطق کوی شهدا و عشایر پشمینه‌زار خبر داد.

احمد میردریکوند امروز (۱۳ اردیبهشت‌ماه) اظهار کرد: با آغاز هشدارهای هواشناسی مبنی بر ورود شرایط بارندگی شدید در استان خوزستان و اعلام آماده‌باش از سوی فرماندار، پرسنل و نیروهای امدادی شعبه اندیمشک به حالت آماده‌باش درآمدند و پس از اعلام آب گرفتگی در بافت مسکونی شهری و عشایری مناطق کوی شهدا و پشمینه زار، این نیروهای توانمند اقدام به عملیات امدادرسانی در این مناطق برای ۳۰ خانوار کردند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در این شرایط برای گرفتاران در کوی شهدا و عشایر پشمینه زار، رهاسازی خودروهای گرفتار، قرار دادن کسیه‌های ماسه‌ای برای جلوگیری ورود آب به نقاط خشک منازل، تخلیه آب از خانه‌های گرفتار و همچنین خروج وسایل منازلی که گرفتار آب شده بودند، انجام شد.

میردریکوند گفت: پرسنل و نیروهای نجاتگر این شعبه تاکنون به ۳۰ خانوار آسیب‌دیده از بارندگی‌های شدید در مناطق کوی شهدا و عشایر پشمینه‌زار امدادرسانی کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.