‌۱۱ هزار هکتار از اراضی روستاهای رفسنجان سنددار می‌شوند

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09:24
فرماندار رفسنجان گفت: در ۱۵۷روستای این شهرستان قرار است در مرحله اول به میزان ۱۱‌ هزار هکتار از اراضی کشاورزی تهیه نقشه، مستندسازی و تشکیل پرونده به‌صورت رایگان انجام و در نهایت سند تک‌برگ صادر شود، لذا متقاضیان می‌توانند جهت بهره‌مندی از این طرح به دهیاری‌های محل سکونت خود مراجعه کنند.

حسین رضایی شامگاه ۱۹ اردیبهشت‌ماه در جلسه‌ای که با حضور دهیاران و رئیس ثبت اسناد و املاک شهرستان رفسنجان برگزار شد، اظهار کرد: تا کنون ۲۱ هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان دارای سند تک‌برگ شده‌اند.

وی افزود: از آنجایی که صاحبان این سند می‌توانند از مزایای آن از جمله استفاده از تسهیلات کم‌بهره، سوخت یارانه‌ای، وثیقه گذاشتن، جلوگیری از اختلافات ملکی و فساد بهره‌مند شوند و طرح حدنگاری(نقشه‌برداری، مستندسازی و تشکیل پرونده تا صدور سند) در مرحله نخست برای ۱۱ هزار هکتار از اراضی در ۱۵۷ روستا را اجرا خواهیم کرد.

رضایی ادامه داد: در مرحله بعدی نیز پس از سنددار شدن این ۱۱ هزار هکتار، قصد داریم برای ۱۸ هزار هکتار دیگر این طرح را اجرا نماییم.

فرماندار رفسنجان بااشاره به اینکه متقاضیان صدور سند تک برگ می‌توانند به دهیاری مراجعه کنند، گفت: ۶۷۱ روستا در کل شهرستان وجود دارد که ۱۵۷ روستا شامل این طرح در مرحله اول هستند و در آینده نزدیک لیست روستاها به اطلاع عموم می‌رسد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.