صادرات انار از خلیل آباد به خارج از کشور

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:05
صادرات انار از شهرستان خلیل آباد به خارج از کشورآغاز شد.

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی مدیر جهاد کشاورزی خلیل آباد گفت: طی دو روز گذشته دو محموله انار از شهرستان به خارج از کشور صادر شده است.صادرات انار از خلیل آباد به خارج از کشور

محمود شبان در بازدید از یک واحد سردخانه در روستای جابوز از بخش ششطراز شهرستان افزود:در شهرستان خلیل آباد در حال حاضر ۵ باب سردخانه احداث شده است. 

مدیر جهاد کشاورزی خلیل آباد ظرفیت نگهداری سردخانه‌های شهرستان را ۹۵۰۰ تن ذکر و گفت: فعالیت سردخانه‌های شهرستان منجر شده است تولید کننده محصول خود را با قیمت بهتر و بیشتر به فروش برساند.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.