خط انتقال آب زابل به زاهدان وارد مدار شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 03 اسفند 1399 - 12:15
زاهدان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان ‌و بلوچستان گفت: لوله خط انتقال آب از زابل به زاهدان با تمام ظرفیت پس از حدود ۲۸ ساعت کار بی‌وقفه وارد مدار بهره‌برداری شد.

علیرضا قاسمی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: لوله خط انتقال آب از زابل به زاهدان با تمام ظرفیت پس از حدود ۲۸ ساعت کار بی‌وقفه صبح امروز وارد مدار بهره‌برداری شد.

وی افزود: تلاش می‌شود تا ظهر امروز تمام نقاط شهر زاهدان آب‌دار شوند و هم‌اینک خط زیباشهر و مهرشهر در حال آبگیری کامل است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان ادامه داد: از صبر و بردباری شهروندان زاهدانی تقدیر می‌کنیم و از تأخیر به وجود آمده عذرخواهی می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.