آزاد سازی اراضی کشاورزی در پاکدشت

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:07
کد محتوا:۱۰۰۰۲۵۹۱۶ فرمانده انتظامی استان تهران از تخریب بیش از یک هکتار ساخت و ساز غیرمجاز در جهت حفظ اراضی شهرستان پاکدشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سردار "دلاور القاصی مهر " در تشریح این خبر گفت: در پی سوء استفاده برخی از افراد مبنی بر ساخت ساز غیرمجاز در شهرستان پاکدشت، ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی و با حضور مسئولان اداره جهاد کشاورزی اقدام به آزاد سازی بیش از یک هکتار ساخت و ساز غیر مجاز کردندکه شامل دیوارکشی و بنا‌های غیر مجاز ویلایی بود، ارزش ریالی اراضی آزاد سازی شده بنابر نظر کارشناسان ۳ هزار میلیارد ریال می‌باشد.

فرمانده انتظامی استان افزود: پس از چندین مرحله اخطار توسط اداره جهاد کشاورزی به مالکان ساختمان‌های ساخته شده و کسانی که اقدام به دیوارکشی در اراضی کشاورزی کرده بودند، آنان هیچ گونه اقدامی در خصوص توقف یا تخریب ملک خود نکرده و سرانجام با حضور مقتدرانه پلیس، قلع و قمع شد.

سردار " القاصی مهر "در خاتمه از شهروندان درخواست کرد هرگونه اخبار درخصوص ساخت و ساز غیرمجاز، تغییر کاربری اراضی کشاورزی و سوء استفاده از منابع طبیعی را به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.