آزادسازی ۸۵ هکتار از اراضی کشاورزی در اسلامشهر

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:08
فرمانده انتظامی استان تهران از اجرای حکم تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز و آزادسازی ۸۵ هکتار از اراضی کشاورزی در "احمدآباد مستوفی" اسلامشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، سردار"کیومرث عزیزی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز و در جهت اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی، ۱۱۶ قطعه ساخت وساز غیر مجاز شامل دیوارکشی، استخر، آلاچیق و بنا‌های غیرمجاز با دستور مقام قضائی در"احمدآباد مستوفی" شهرستان اسلامشهر تخریب و ۸۵ هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در این عملیات که مسئولان اداره جهاد کشاورزی و نمایندگان امور اراضی شهرستان اسلامشهر در کنار عوامل انتظامی حضور داشتند با حکم مراجع قضائی، ۸۵ هکتار از اراضی کشاورزی تغییر کاربری داده شده به باغ ویلا و چهاردیواری، آزادسازی و تخریب شد.

سردار عزیزی با بیان اینکه هرگونه تصرف وساخت وساز‌های غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی موجب اخلال در خودکفایی کشور در بخش کشاورزی و رواج بیکاری در جامعه خواهد بود، به شهروندان توصیه کرد: قبل از هرگونه اقدام عمرانی، نسبت به استعلام وضعیت ملک و نوع کاربری آن از ادارات مربوط اقدام کنند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز علاوه بر اطلاع رسانی به ارگان‌های مربوط، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ نیز گزارش کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.