به گزارش خبرگزاری صداو سیما، حزب الله لبنان شش پایگاه نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد. خبرنگار صداوسیما مستقر در مرز لبنان و فلسطین اشغالی در خصوص آخرین تحولات و حملات صهیونیستها گفت: حزب الله لبنان عصر امروز دو بیانیه صادر کرد و در این بیانیهها اعلام کرد که شش پایگاه نظامیان صهیونیست را هدف قرار داده است. ابتدا پنج پایگاه جلل العلم، جرداح، المالکیه، حبده بستان و متولا نظامیان صهیونیست را با موشک، توپخانه و سایر سلاحهای سنگین به صورت هماهنگ هدف قرار داد، موشکهای اصلی اش را به یک پایگاه بزرگ و اصلی جاسوسی نظامیان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی در قلب مرز لبنان با فلسطین اشغالی شلیک کرد، یعنی پایگاه العباد را با موشکهای سنگین کلاهک ۵۰۰ کیلوگرمی هدف قرار داد با دو موشک که دود غلیظ ناشی از آن کاملاً در شمال اراضی اشغالی و در منطقهای که ما شاید حدود ۱۰ کیلومتر با آن فاصله داشتیم باز هم دیده میشد. دلیل استفاده حزب الله از این موشکهای سنگین وارد کردن خسارات سنگینتر و نابود کردن کامل پایگاههای نظامیان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی و همچنین گرفتن تلفات سنگین از این نظامیان است. بعد از آن توپخانه و پهپادهای مسلح رژیم صهیونیستی هم مناطق ایتاشعب، الماشعب، یارون، عیترون، میسه جبل، المرکبا و حولا را مورد هدف قرار دادند. امروز جنگندههای رژیم صهیونیستی هم بعد از عملیات موشکی و کوبنده حزب الله بر فراز منطقه پرواز کردند و مناطق بیلیدا، کفرشوبا و همچنین منطقه کفرکلای لبنان را اطراف آن را با چند موشک از طریق جنگنده شان هدف قرار دادند. همچنین رسانههای رژیم صهیونیستی از نفوذ چند پهپاد بر آسمان شمال اراضی اشغالی یعنی بر فراز پایگاه هاردوف نظامیان صهیونیست در پشت مزارع اشغالی شبعا و تپههای اشغالی کفرشوبا خبر دادند، همچنین آژیر خطر در شهرکهای اشتولا، نهاریا، مارگاریوت و کریات شمونه رژیم صهیونیستی هم امروز به صدا درآمد.