رئیس سازمان امداد و نجات از اعزام ۵۴ تیم امدادی، به مناطق متاثر از سیل و آبگرفتگی خبر داد.

به گزارش خبرنگار
خبرگزاری صدا و سیما؛ محمودی با اشاره به انجام عملیات سیل و آبگرفتگی از ۱۱ تا ۱۵ آبان و تا ساعت ۵:۳۰ امروز، گفت: ۱۰ استان (اصفهان، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، مازندران، همدان و یزد) متأثر از سیل و آبگرفتگی بودند که امدادگران در ۱۵ شهرستان و ۳۲ منطقه شامل ۲۷ روستا و ۵ شهر در این استانها، خدمات امدادی ارائه دادند.
وی افزود: در ۴ روز گذشته، امدادرسانی به ۵۱۵ نفر، انتقال ۵۵ نفر به مناطق امن و اسکان اضطراری برای ۳۴ نفر، انجام شده است.
محمودی با بیان اینکه آب تجمیع شده در ۷۰ واحد مسکونی، تخلیه شد، افزود: ۵۴ تیم امدادی شامل ۲۱۸ امدادگر در عملیات شرکت کردند.
رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۱۰ دستگاه چادر، ۷۸ تخته پتو، ۱۰ تخته موکت و ۳۰ بسته غذایی توزیع شد.
گفتنی است، امدادرسانی در گیلان، مازندران و یزد ادامه دارد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.