جشن انار ساوه ثبت ملی شد

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:12
جشنواره انار ساوه در فهرست رویداد‌های گردشگری جمهوری اسلامی ایران ثبت شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در آئین افتتاح دومین جشنواره ملی تولید و صادرات انار ساوه که امروز دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ در مسجد جامع ساوه برگزار شد، گواهینامه ثبت جشنواره تولید و صادرات انار ساوه با شماره ۲۰۱۲۷۵۰ رونمایی و با امضای مسئولان کشوری و استانی منقوش شد.

در این آئین خیام نکویی رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، عسگری رئیس کمیسیون کشاورزی و عزت الله ضرغامی، وزیر گردشگری و میراث فرهنگی حضور داشتند.

در جشنواره انار ساوه که تا ۲۰ آبان ادامه دارد ۸۰ غرفه نمایشگاهی در بخش‌های مختلف تولید انار و فرآورده‌های آن محصولاتشان را عرضه می‌کنند.

در سایر نقاط کشور نیز جشنواره‌های محلی مشابهی برگزار می‌شود که دور دیگ اردستان یکی از آنهاست.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.