کمیته انضباطی رای دیدار فوتسال حافظ ساری و شهرداری ساوه را اعلام کرد.

به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صداوسیما به نقل از فدراسیون، مسابقه تیمهای فوتسال حافظ ساری و شهرداری ساوه برگزار و از سوی تیم حافظ ساری تخلفاتی مبنی بر پرتاب بطری آب و اهانت به تیم مقابل و داشتن ۳ بازیکن اخطاری رخ داد. این تیم به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
تیم شهرداری ساوه به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری باید ۱۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
وحید احسانی، تدارکات تیم شهرداری ساوه به دلیل رفتار غیر ورزشی اخراج شد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
محمد علی امین جوکار، مدیر تیم شهرداری ساوه به دلیل بدرفتاری در قبال مقامی رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد باید ۲۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. وی به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است. این رای قابل تجدید نظر است.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.