محرومیت فرشاد پیوس ­با قرار دستور موقت

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:15
کمیته انضباطی قرار دستور موقت برای سرمربی تیم سپیدرود رشت صادر کرد.
محرومیت فرشاد پیوس ­با قرار دستور موقتبه گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صداوسیما به نقل از فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های نیروی زمینی تهران و سپیدرود رشت در هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته دوم برگزار شد که از سوی فرشاد پیوس، سرمربی تیم سپیدرود رشت تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری و توهین به نماینده برگزاری مسابقه رخ داد. این تخلف در خور صدور قرار دستور موقت بوده و به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی، وی از همراهی تیم خود در مسابقات محروم است و باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کند.
 
رای صادره ظرف مهلت دو روز پس از بلاغ، قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.