سخنگوی قوه قضائیه: پروندهٔ مهران مدیری در حال رسیدگی است

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:14

ستایشی: در این پرونده، صداوسیما دادخواستی را تقدیم دادگاه کرده و خواسته آن مطالبه وجه التزام قراردادی از بوده است.

از طرفی مدیری هم دادخواستی برای دریافت خسارت صادر شده است.

مدیری پیش از این در پستی اعلام کرده بود به‌عنوان طراح، سازنده، کارگردان و مجری برنامه «دورهمی» نمی‌خواهم تصویرم در هیچ شبکه‌ای پخش شود. تهیه‌کننده دورهمی شکایت صداوسیما را به این صحبت‌های مدیری نسبت‌ داده است.

در منابعی آمده تهیه‌کننده دورهمی گفته: ادعای صداوسیما این است که پس از صحبت‌های مدیری دیگر امکان پخش تصویر او وجود ندارد. بنابراین مدیری باید پول تولید این برنامه‌ها و آگهی‌های بازرگانی که باید پخش می‌شد ولی حالا دیگر نمی‌شود را بدهد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.