حمل بدون مجوز چهار قلاده ببر در مشهد

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:16
به گفته فرمانده انتظامی مشهد، این چهار قلاده ببر از یک خودروی وانت نیسان در یکی از مناطق مسکونی مشهد کشف شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ احمد نگهبان در توضیح این خبر گفت: مأموران کلانتری منطقه خواجه ربیع، هنگام گشت زنی در محدوده بلوار شهید چراغچیحمل بدون مجوز چهار قلاده ببر در مشهد مشهد به یک دستگاه وانت نیسان و محموله آن که با چادر پوشانده شده بود، مظنون شدند.

وی افزود: این خودرو حامل چهار قلاده ببر بود که بدون مجوز، در قفس غیر ایمن و در شرایط غیر استاندارد محبوس شده بودند.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: در هماهنگی با سازمان حفاظت محیط زیست و با حضور کارشناسان این سازمان، مشخص شد محموله مذکور بدون اخذ مجوز از سازمان محیط زیست و به صورت غیر ایمن، بین دو باغ وحش در حال انتقال بوده و ضوابط و موازین مربوط نیز رعایت نشده است.

سرهنگ نگهبان خاطرنشان کرد: این چهار قلاده ببر تحویل اداره محیط زیست و پرونده قضایی مرتبط با آن تشکیل شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.