به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ احمد نگهبان در توضیح این خبر گفت: مأموران کلانتری منطقه خواجه ربیع، هنگام گشت زنی در محدوده بلوار شهید چراغچی
مشهد به یک دستگاه وانت نیسان و محموله آن که با چادر پوشانده شده بود، مظنون شدند.
وی افزود: این خودرو حامل چهار قلاده ببر بود که بدون مجوز، در قفس غیر ایمن و در شرایط غیر استاندارد محبوس شده بودند.
فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: در هماهنگی با سازمان حفاظت محیط زیست و با حضور کارشناسان این سازمان، مشخص شد محموله مذکور بدون اخذ مجوز از سازمان محیط زیست و به صورت غیر ایمن، بین دو باغ وحش در حال انتقال بوده و ضوابط و موازین مربوط نیز رعایت نشده است.
سرهنگ نگهبان خاطرنشان کرد: این چهار قلاده ببر تحویل اداره محیط زیست و پرونده قضایی مرتبط با آن تشکیل شد.