ملا برادر: امضای تفاهم نامه‌های همکاری با ایران یک دستاورد بزرگ است

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:19
معاون اقتصادی کابینه سرپرست افغانستان پس از بازگشت از سفرش به ایران گفت امضای چند تفاهمنامه همکاری میان ایران و افغانستان دستاورد بزرگ برای دو کشور است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از کابل؛ معاون اقتصادی کابینه سرپرست افغانستان پس از بازگشت از سفرش به ایران گفت امضای چند تفاهمنامه همکاری میان ایران و افغانستان دستاورد بزرگ برای دو کشور است.ملا برادر: امضای تفاهم نامه‌های همکاری با ایران یک دستاورد بزرگ است
ملاعبدالغنی برادر معاون ریاست کابینه سرپرست افغانستان پس از بازگشت از ایران در فرودگاه کابل گفت تفاهم نامه‌های متعددی در زمینه‌های صنعت، ترانزیت، کشاورزی، معدن، نفت و گاز، مسائل مرزی، بهداشت، حمل و نقل، راه آهن، مخابرات و فناوری اطلاعات با بخش‌های دولتی و خصوصی ایران در این سفر به امضا رسید که این یک دستاورد بزرگ در صنعت و تجارت برای هر دو کشور است.
وی هدف از سفرش به جمهوری اسلامی ایران را تسهیل تجارت میان ایران و افغانستان عنوان کرد.
ملا برادر بازدید از بندر چابهار و تاسیسات صنعتی و تولیدی ایران و نیز دیدار با مقامات عالیرتبه ایرانی را مهمترین برنامه‌های کاری خود در این سفر برشمرد.
هیئت بلندپایه اقتصادی افغانستان پس از سفر شش روزه به ایران شامگاه امروز به کابل بازگشت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.