مهروموم ۲۵ خانه دودی در جنوب شرق تهران

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:20
شهرداری منطقه ۱۵ تهران از مهروموم ۲۵ خانه دودی و استمرار اجرای طرح ساماندهی معتادان متجاهر در این منطقه خبر داد.

مهروموم ۲۵ خانه دودی در جنوب شرق تهران
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار منطقه ۱۵ تهران گفت: این منطقه یکی از وسیع‌ترین مناطق شهرتهران است که به علت تمرکز اصنافی مانند اوراقچی‌های محدوده شوش و صنوف وابسته به ضایعات، محل مناسبی برای استقرار و بیتوته افراد کارتن خواب و معتادان متجاهر است.

محمد شیری افزود: با بررسی منطقه ، ۳۷ خانه دودی که محل استعمال مواد مخدر معتادان است، شناسایی شد و با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی ۲۵ مورد از خانه‌های دودی مهروموم شد و دیگر موارد نیز به زودی با کسب دستور قضایی مهروموم می‌شود.

شهردار منطقه ۱۵ گفت: همچنین طرح جمع آوری و پاکسازی اماکن عمومی و بوستان‌ها از معتادان متجاهر روزانه و با اجرای طرح‌های فوریتی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی با همکاری دستگاه‌های ذیربط اجرایی شده است.

محمد شیری با اشاره به اینکه مددجویان به مراکز غربالگری و ترک اعتیاد معرفی می‌شوند، بر لزوم استمرار اجرای طرح جمع‌آوری معتادان پرخطر بمنظور کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.